حفظ حریم خصوصی 

در گالری مروند ، حریم خصوصی کاربران در رده اول اولویت های این مجموعه قرار دارد. گالری مروند برای ارائه خدمات به کاربران برای سرویس هایی مانند خرید کالا و محصولات ، ثبت نظر و سوال در مورد محصولات یا مقاله های وبسایت و خدماتی از این قبیل ، یک سری اطلاعات ضروری را از کاربر درخواست میکند. همچنین برای ارسال سفارش ، به اطلاعاتی از قبیل آدرس ، شماره تلفن و ایمیل کاربر نیاز دارد.

تمامی فعالیت های گالری مروند بر طبق قوانین تجارت الکترونیک میباشد و به جهت صدور فاکتور خرید ، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی الزامی میباشد. برای سازمان ها وارد کردن کد اقتصادی و شناسه ملی به جای موارد بالا لازم است.

نظرات

گالری مروند این حق را به خود میدهد که نظرات کاربران در وبسایت را در جهت رعایت قوانین وبسایت حذف یا ویرایش نماید.

در هنگام ثبت نظرات بازدید کنندگان ، اطلاعات درخواستی در فرم ثبت نظر ذخیره میشود. و همچنین ip کاربر جهت جلوگیری از اسپم و هرزنامه استفاده میشود.

ارتباط با مشتریان و بازاریابی

گالری مروند برای ارتباط با مشتریان ،موارد بازاریابی یا اطلاع رسانی در مورد اخبار و رویداد ها میتواند از اطلاعات تماس کاربر جهت ارسال ایمیل یا پیامک استفاده نماید. کاربران میتوانند دریافت موارد تبلیغاتی را لغو نمایند.

کوکی‌ها

مثل سایر وبسایت ها ، گالری مروند نیز از کوکی و ip جهت راحتی کاربر و عدم نیاز به وارد کردن متناوب نام کاربری و رمز عبور استفاده میکند.

اشتراک گذاری اطلاعات

گالری مروند التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران دارد ، بنابرین اطلاعات شخصی افراد و کاربران به هیچ وجه در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نمیگیرد مگر بر طبق قانون با دستور مستقیم مقام محترم قضایی و یا مراجع ذی‌صلاح باشد.